FAQ

Najpogostejša vprašanja o delovanju programa PhotoOrder:

SPLOŠNA VPRAŠANJA O NAMESTIVI IN PRVEM ZAGONU PROGRAMA:

 

  • Kako naložimo Photo Order?
  • Kako začnemo uporabljati Photo Order?
  • Kakšno geslo moram vpisati pri registraciji, če pa gesla še nisem prejel?
  • Zakaj se ne ujemata moja uporabniška številka in moje geslo?
  • Nameščeno imam že eno različico programa PhotoOrder, sedaj pa želim namestiti program drugega podjetja. Kaj lahko naredim?
  • Program mi ob prvem zagonu ne osveži cenika in javi napako: 'Ne najdem inicializacijske datoteke'. Kaj moram narediti?
  • Ob poskusu namestitve, dobim sporočilo: 'Nastavitev ni uspela zagnati nameščanja stroja: Razred ni registriran'. Kaj naj naredim?
  • Ob poskusu namestitve, dobim sporočilo: 'Številka napake: 0x80070725 Opis: Nezdružljiva različica slepe procedure za RPC. Nastavitev se bo končala:' Kaj je narobe?
  • Ob zagonu programa dobim sporočilo 'Run-time error 5', nato se program zaustavi.
  • Ob zagonu programa me le ta vpraša kaj želim: SPREMENI, POPRAVI ALI ODSTRANI.
  • Kaj storim, če sem pozabil svoje geslo?
  •  


     

    VPRAŠANJA GLEDE UPORABE IN MOŽNOSTI PROGRAMA PHOTO ORDER

     

  • Kako začnemo uporabljati Photo Order?
  • Kakšne datoteke lahko pošiljamo?
  • Koliko fotografij lahko pošljemo?
  • Ali pošiljanje traja dalj časa, če naročim 10 enakih fotografij?
  • Kako pošljem fotografije v izdelavo?
  • Kako vem, da so fotografije prispele?
  • Kaj storim, če nisem prejel potrditve naročila?
  • Kje lahko spremljam stanje mojega naročila?
  • Ali lahko dvignem fotografije tudi osebno?
  • Kje lahko spremenim svoje podatke?
  • Kje lahko vidim, kaj vse sem naročil?
  • Kako spremenim število slik, ki jih želim naročiti?
  • Kako dodam več slik hkrati v naročilo?
  • Kako brišem slike iz naročila?
  • Kako shranim naročilo tako, da lahko pozneje ponovno naročim katero izmed slik?
  •  


     

    VPRAŠANJA GLEDE DELOVANA IN FUNKCIJ PROGRAMA

     

  • Kakšna je priporočena ločljivost fotografij?
  • Kateri format fotografij naj izberemo?
  • Zakaj manjka del moje fotografije?
  • Kaj je fill in kaj fit (prilagojen in obrezan format)?
  • Kaj je mat in kaj sijaj?
  • Zakaj ne moram izbrati mat fotografij?
  • Zakaj ni na voljo drugih formatov fotografij?
  • Kdaj bom dobil svoje fotografije?
  • Naročilo sem poslal in dobil potrditev slike pa tudi po 7 delovnih dnevih še niso prispele. Kaj zdaj?
  • Kakšne so dodatne možnosti, ki jih imam pri razvijanju fotografij?
  • Zakaj ne moram dvigniti fotografij pri mojem fotografu v domačem kraju?
  •  


     

    OSTALA VPRAŠANJA

     

  • Večkrat sem poskušal, vendar povezovanje s strežnikom ni uspešno. Kaj narediti?
  • Ob poskusu oddaje naročila dobim sporočilo 'Naročila ni mogoče oddati'.
  • Pri poskusu predaje naročila je prišlo do napake. Zanima me, ali je naročilo prišlo oz. ali ga moram ponovno poslati?
  • Kje lahko naročim puzzle, vizitke, koledarje ali druge vrste artiklov z mojimi slikami?
  • Kako naredim CD v Photo Orderju, da ga lahko pošljem fotografu?

  •  

    Če svojega vprašanja niste našli med najbolj pogosto zastavljenimi vprašanji niti v pomoči za uporabnike, nas kontaktirajte preko maila.

     



    Splošna vprašanja o nemestitvi in prvem zagonu programa:

     

    Kako naložimo PhotoOrder?

    PhotoOrder naložimo tako, da kliknemo na gumb PhotoOrder, ki se nahaja na spletnem portalu fotografa, pri katerem želimo naročati fotografije. PhotoOrder lahko shranimo na računalnik, ter ga instaliramo kasneje, ali pa ga aktiviramo takoj.

    Kako začnemo uporabljati PhotoOrder?

    Po uspešni instalaciji se v ukazni vrstici Start pojavi povezava PhotoOrder. Klik na povezavo sproži zagon programa. Ob zagonu se sproži preverjanje osveževanja cenika. Takšno preverjanje poteka samo 1x na dan ob prvi uporabi. Za ažuriranje cenika moramo biti povezani z internetom. Nato pričnemo z izborom fotografij in s kreiranjem naročila.

     

    Kakšno geslo moram vpisati pri registraciji, če pa gesla še nisem prejel?

    Vpisati morate vaše osebno geslo, ki si ga lahko poljubno izberete sami. To geslo morate zaradi potrditve točnega vnosa ponoviti.

    Zakaj se ne ujemata moja uporabniška številka in moje geslo?

    Verjetno niste potrdili sporočila, ki smo vam ga poslali po elektronski pošti. Odprite svoj elektronski predal in potrdite vašo registracijo.

    Nameščeno imam že eno različico programa Photo Order sedaj pa želim namestiti program drugega podjetja. Kaj lahko naredim?

    Iz tehničnih in varnostnih razlogov ni možna namestitev dveh programov hkrati. Vkolikor želite kljub temu imeti dva ponudnika fotografskih storitev, se prosim obrnite na našo tehnično pomoč, ki vam bo svetovala, kako lahko oba programa delujeta na istem računalniku.

    Program mi ob prvem zagonu ne osveži cenika in javi napako 'Ne najdem inicializacijske datoteke'. Kaj moram narediti?

    Za osvežitev cenika program potrebuje vzpostavljeno internetno povezavo. Domači uporabniki običajno nimajo težav, le te se pa pojavijo v primerih, če poskušate dostopati do interneta iz podjetja ali katere druge mreže, kjer so nameščeni požarni zidovi ali pa proxy strežniki. Če se povezujete od doma, preverite ali morda nimate vklopljenega požarnega zidu, ki programu ne dovoljuje dostopati do interneta. Ali pa morda niste povezani z internetom.

    Ob poskusu namestitve, dobim sporočilo: »Nastavitev ni uspela zagnati nameščanja stroja: Razred ni registriran«. Kaj naj naredim?

    Napaka, ki ste jo opisali, je napaka pri namestitvi in se običajno zgodi zaradi napak v operacijskem sistemu vašega računalnika. Napaka ni povezana s programom, ki ga poskušate namestiti. Poskusite naslednje:

  • prepričajte se, da imate administratorske pravice, ko poskušate namestiti program
  • počistite temp mapo (tudi začasne internet datoteke)
  • zaprite vse ostale programe, tudi antivirusne. (Zaprite jih samo za čas namestitve!)
  • prepričajte se, da imate nameščene najnovejše popravke 'windows' in zadnji 'service pack'
  •  

    Podrobnosti o tej napaki najdete na naslovu: http://support.installshield.com/kb/view.asp?articleid=Q105146

    Ob poskusu namestitve dobim sporočilo: »Številka napake: 0x80070725 Opis: Nezdružljiva različica slepe procedure za RPC. Nastavitev se bo končala«. Kaj je narobe?

    Napaka, ki ste jo opisali, je napaka pri namestitvi in se običajno zgodi zaradi napačne različice sistemskih datotek kot so: Oleaut32.dll, Olepro32.dll, Asycfilt.dll, Stdole2.tlb. Napaka ni povezana s programom, ki ga poskušate namestiti. Poskusite naslednje:

  • Če imate nameščen Microsoft Office 2000, namestite popravek »Office 2000 Service Release 1«, ki ga najdete na naslovu: http://office.microsoft.com/downloads/2000/O9regfix.aspx
  • Če nimate nameščenega Microsoft Office 2000, snemite in namestite orodje »mcrepair.exe«, ki ga najdete na naslovu: http://download.microsoft.com/download/msninvestor/patch/1.0/win98/en-us/mcrepair.exe
  •  

    Podrobnosti o tej napaki najdete na naslovu:

    http://support.installshield.com/kb/view.asp?articleid=Q105810

    Ob zagonu programa dobim sporočilo »Run-time error 5«, nato se program zaustavi.

    Cenik se ni pravilno osvežil. Razlog za to je verjetno uporaba požarnega zidu ali proxy strežnika, ki programu ne dovoljuje neoviranega dostopa do foto strežnika. Začasno izklopite požarni zid in poskusite ponovno.

    Ob zagonu programa me le ta vpraša kaj želim: SPREMENI, POPRAVI ALI ODSTRANI.

    Program po uspešni instalaciji kreira ikono, ki je namenjena zagonu programa. Program, ki ga vi zaganjate, je namestitveni program, ki ga je potrebno pognati samo enkrat. Program zaženite s klikom na ikono, ki se običajno nahaja pod: Start -> Programi -> PhotoOrder.

    Kaj če sem pozabil svoje geslo?

    Ko odprete program PhotoOrder, imate tudi možnost, da se vam geslo ponovno posreduje na vaš elektronski naslov.



     

    VPRAŠANJA GLEDE UPORABE IN MOŽNOSTI PROGRAMA PHOTO ORDER

     

    Kako začnemo uporabljati Photo Order?

    Po uspešni instalaciji se v ukazni vrstici Start pojavi povezava PhotoOrder. Klik na povezavo sproži zagon programa. Ob zagonu se sproži preverjanje osveževanje cenika. Takšno preverjanje poteka samo 1x na dan ob prvi uporabi. Za ažuriranje cenika moramo biti povezani z internetom. Nato pričnemo z izborom fotografij in s kreiranjem naročila.

    Kakšne datoteke lahko pošiljamo?

    Pošiljamo lahko samo datoteke s končnico .jpg. To so najbolj pogoste in primerne fotografske datoteke. Drugih datotek s končnicami kot so bmp, tif... ne moremo pošiljati.

     Koliko fotografij lahko pošljemo?

    Število fotografij sicer ni omejeno, vendar je vezano na kakovost internetnih povezav.
    Večje naročilo, izbrano z PhotoOrder, lahko tudi shranimo na disk, ga zapišemo na CD ter pošljemo po pošti na naslov podjetja.
    Naročilo je shranjeno v datoteki s končnico .dfn na vašem lokalnem disku.
    Cena tako poslanih naročil je odvisna od posameznega podjetja in ni nujno enaka ceni naročil, poslanih s pomočjo programa PhotoOrder.

    Ali pošiljanje traja dalj časa, če naročim 10 enakih fotografij?

    Ne. Dolžina pošiljanja je odvisna samo od števila različnih fotografij.

    Kako pošljemo fotografije v izdelavo?

    Po končani izbiri fotografij, količine slik in formatov, kliknemo na gumb 'Pošlji'.

    Kako vemo, da so fotografije prispele?

    Po prenosu fotografiji boste dobili elektronsko pošto s potrdilom ter specifikacijo naročenih fotografij.

    Kaj storim, če nisem prejel potrditve naročila?

    Če tudi po 24h na vnesen poštni naslov niste prejeli potrditve naročila je verjetno prišlo do napake med prenosom. Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, če je naročilo prejel.

    Kje lahko spremljam stanje mojega naročila?

    Svoje naročilo lahko spremljate na internetnem naslovu, ki ste ga prejeli ob potrditvi naročila.

    Ali lahko dvignem fotografije tudi osebno?

    To označite pri potrditvi naročila. V kolikor je to omogočeno, izberite osebni dvig. Tukaj lahko izberete tudi poslovalnice, kjer je možno fotografije dvigniti.

    Kje lahko spremenim svoje podatke?

    Svoje podatke lahko spreminjate še preden dokončate naročilo v programu PhotoOrder ali pa na internetnem naslovu, ki ste ga prejeli ob potrditvi vaše registracije.

    Kje lahko vidim, kaj vse sem naročil?

    Po vsakem naročilu prejmete tudi potrditveno elektronsko sporočilo, v katerem je točno zapisano, katere fotografije ste naročili in kolikšen je skupni znesek naročila. Kasneje lahko naročila spremljate tudi na naslovu, ki ste ga prejeli ob registraciji.

    Kako spremenim število slik, ki jih želim naročiti?

    To naredite z dvojnim klikom na številko 1. Ta se bo obarvala in vam tako omogočila vnos drugačnega števila slik.

    Kako dodam več slik hkrati v naročilo?

    Označite želene fotografije ročno in med tem držite tipko 'Ctrl'. Lahko pa izberete vse fotografije s klikom na gumb 'izberi vse'. Nato kliknite na želeni format slike in vse slike se bodo prenesle v naročilo.

    Kako brišem slike iz naročila?

    Če naročilo še ni bilo odposlano, jih lahko zbrišete z klikom na 'X', ki se nahaja na skrajni desni strani vsake posamezne slike v naročilu. Vkolikor ste naročilo že odposlali, se prosim obrnite na fotografa ali ponudnika storitve, od katerega ste prejeli program Photo Order.

    Kako shranim naročilo tako, da lahko pozneje ponovno naročim katero izmed slik?

    To naredite s klikom na gumb 'PhotoOrder' v skrajnem levem kotu in opcijo 'Shrani naročilo'.



     

    VPRAŠANJA GLEDE DELOVANJA IN FUNKCIJ PROGRAMA PHOTO ORDER

     

    Kakšna je priporočena ločljivost fotografij?

    Najbolje je, da pustimo digitalne datoteke takšne, kot so bile posnete. Pri izbiri fotografij vas bo program opozoril na zares minimalne zahteve kakovosti. Priporočljivo je, da se jih držite, če pa za vas kakovost ni ključnega pomena, pa lahko naročite fotografije kljub opozorilu programa, da ločljivost za izbrani format papirja ni primerna. Priporočljive velikosti datotek za odlično kvaliteto slike prikazuje tudi sledeča tabela*:

    Format

    10x15

    13x18

    15x20

    20x30

    Najmanjša kvaliteta

    1380x1800

    1600x2048

    1600x2048

    2048x3072

    * Tabela ni merilo za kvaliteto slik in služi le kot orientacijski pripomoček!

    Kateri format fotografij naj izberemo?

    Izberemo lahko kateregakoli izmed naštetih formatov. Paziti moramo samo na minimalne zahteve kakovosti. Posamično fotografijo lahko naročamo v več formatih naenkrat.

    Zakaj manjka del fotografije?

    Format digitalnih datotek je malce drugačen, kot smo bili vajeni do sedaj. Če se odločamo za izdelavo fotografij formata 10x15 cm, moramo vedeti, da naše digitalne datoteke ne pašejo natančno v ta okvir. Prava velikost bi bila 10x14 cm. Zato se zgodi, da na fotografijah 10x15 cm manjka del fotografije. Okvir z oznako izreza odprete z izbiro gumba 'Okvirček', ki se nahaja v tabeli naročila ob vsaki posamezni fotografiji. Okvir lahko poljubno premaknete. Izdelana bo fotografija, ki je označena z okvirjem.

    Kaj je fill in kaj fit (prilagojen in obrezan format)?

    Ker se v nekaterih primerih razlikujeta razmerje originalne fotografije in razmerje formata fotografije, ki jo želimo izdelati (npr. 10*15), je potrebno sliko prilagoditi formatu izdelave.

    To lahko storimo na dva načina:

  • Pri fit (prilagojena) se fotografija prilagodi formatu tako, da na straneh nastanejo beli robovi, katere nekateri fotografi odrežejo.
  • Pri fill (obrezana) pa se fotografija poveča toliko, da se prilagodi formatu. Pri tem se spodnji in zgornji del fotografije izbrišeta!
  • To prikazujeta tudi sledeči fotografiji:


    FitFill

    Kaj je mat in kaj sijaj?

    Mat fotografije ne odsevajo svetlobe, sijajne pa svetlobo odsevajo.

    Zakaj ne moram izbrati mat fotografij?

    Fotografi se sami odločajo med katerimi vrstami fotografij lahko izbirate. Nekateri omogočajo izdelavo sijajnih in mat fotografij, nekateri pa samo eno vrsto. Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, zakaj ta izbira ni mogoča.

    Zakaj ni drugih formatov fotografij?

    Fotografi se sami odločajo, med katerimi formati fotografij boste lahko izbirali. Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, zakaj ta izbira ni mogoča.

    Kdaj bom dobil svoje fotografije?

    Čas razvijanja fotografij je od ponudnika do ponudnika te storitve različen. Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, kako dolgo bo trajalo samo razvijanje in kdaj boste prejeli ali dvignili vaše fotografije.

    Naročilo sem poslal in dobil potrditev slike pa tudi po 7 delovnih dnevih še niso prispele. Kaj zdaj?

    Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, kako dolgo bo trajalo samo razvijanje in kdaj boste prejeli ali dvignili vaše fotografije. Vkolikor je prišlo do kakšne napake, vam bo ta z veseljem pomagal.

    Kakšne so dodatne možnosti, ki jih imam pri razvijanju fotografij?

    Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, kako je z dodatnimi storitvami, ki jih želite.

    Zakaj ne moram dvigniti fotografij pri mojem fotografu v domačem kraju?

    Če izbira vašega fotografa ni mogoča pri izbiri kraja, se obrnite direktno na njega in ga povprašajte, zakaj te možnosti ne ponuja. Vkolikor tudi on uporablja ta program, vam ga bo posredoval in boste v nadaljnje lahko slike prejemali tudi tja.



     

    OSTALA VPRAŠANJA

     

    Večkrat sem poskušal, vendar povezovanje s strežnikom ni uspešno. Kaj narediti?

    Obstaja več možnih razlogov za neuspešno povezovanje s strežnikom:

  • Do interneta dostopate preko proxy strežnika. Program ima možnost vpisa nastavitev proxy strežnika (menu PhotoOrder--> nastavitve proxy-ja). Kljub temu pa lahko pride do  težav, saj program ne deluje z vsemi proxy strežniki.
  • Druga možnost za nedelovanje povezave je, da vaš firewall ne dovoljuje FTP protokola. Če je problem v tem, vam vaš sistemski administrator morda lahko odpre FTP port in tako omogoči delovanje programa.
  • Strežnik za sprejem naročil trenutno ne deluje – to je sicer zelo redko, se pa lahko zgodi. Poskusite povezavo vzpostaviti čez nekaj časa.
  • Nameščen imate požarni zid, ki pa ni pravilno nastavljen, tako da programu ne dovoljuje dostopa do interneta. Začasno izklopite požarni zid in poskusite poslati naročilo oz. v nastavitvah požarnega zidu dovolite programu PhotoOrder FTP dostop do interneta.
  • Ob poskusu oddaje naročila dobim sporočilo »Naročila ni mogoče oddati.«

    Program se je sicer uspešno povezal s strežnikom za sprejem naročil, vendar so na strežniku težave in naročila začasno ne more sprejeti. Prosimo poskusite ponovno poslati naročilo čez nekaj časa.

    Pri poskusu predaje naročila je prišlo do napake. Zanima me, ali je naročilo prišlo oz. ali ga moram ponovno poslati?

    Naročilo je uspešno predano samo v primeru, kadar vam to program sporoči in kadar dobite na vaš elektronski naslov sporočilo s povzetkom naročila. V nasprotnem primeru je naročilo potrebno poslati ponovno.

    Kje lahko naročim puzzle, vizitke, koledarje ali druge vrste artiklov z mojimi slikami?

    Ta storitev je odvisna od posameznega fotografa. Pozanimajte se pri fotografu ali ponudniku storitve, od katerega ste prejeli program, ali ima to storitev v ponudbi in kje jo lahko naročite. Če želite slike poslati preko interneta, ga obvestite, da boste naročilo poslali preko programa PhotoOrder in v opombah napisali, kaj želite.

    Kako naredim CD v Photo Orderju, da ga lahko pošljem fotografu?

    V PhotoOrderju kreirate naročilo enako, kakor če bi ga hoteli poslati preko interneta. Namesto, da na koncu pritisnete 'Naroči' sedaj izberete v meniju PhotoOrder (zgoraj levo) opcijo 'Shrani kot' in naročilo shranite v poljubno mapo. Datoteko poimenujte tako, da jo boste kasneje našili. Datoteko nato z vašim priljubljenim programom enostavno 'zapečite' na CD. Pri naročilih, poslanih v takšni obliki, je cena enaka, kakor če bi ga poslali preko interneta. Ta oblika naročanja je priporočljiva pri slabih internetnih povezavah in večjem številu različnih slik, ki jih naročate.


     

    Če svojega vprašanja niste našli med najpogosteje zastavljenimi vprašanji niti v pomoči za uporabnike, nas kontaktirajte preko maila.