Pošiljanje naročila

[ Nazaj ] 


Svetujemo vam, da pred pošiljanjem naročilo, ki ga nameravate oddati, le-to preventivno shranite.


 

Shrani naročilo

Naročilo shranimo tako, da v programu kliknemo na ikono, ki je podobna disketi ('Shrani naročilo') ali kliknemo na gumb 'PhotoOrder' in tam izberemo 'Shrani naročilo'. Odpre se nam pogovorno okno in datotečni sistem. Izberemo želeno mapo, kamor bomo shranili naročilo in ime naročila ter kliknemo na potrditveno ikono.


[ Nazaj ] 

Pošiljanje naročil


Sedaj je naše naročilo uspešno izpolnjeno in tudi shranjeno, zato ga lahko pošljemo izbranemu ponudniku fotografskih storitev. To storimo s klikom na ikono 'Pošlji naročilo', ki se nahaja v desnem spodnjem kotu programa.
Odpre se nam pogovorno okno z informacijami o našem naročilu. Izpolnimo morebitne zahteve o načinu prevzema fotografij itd. Sedaj pritisnemo na gumb 'Pošlji naročilo' in naročilo se je pričelo prenašati iz vašega računalnika do ponudnika fotografskih storitev. Pošiljanje utegne trajati dlje česa, saj je to odvisno od števila slik in od hitrosti internetne povezave vašega računalnika. Po uspešnem prenosu podatkov nam program sporoči, da je bilo naročilo uspešno poslano, hkrati pa na naš elektronski naslov prejmemo potrdilo o poslanem naročilu. Potrebno je le še počakati, da bodo fotografije ustvarjene.


OPOZORILO!
Če smo izbrali fotografije, kie se nahajajo na spominski kartici, zgoščenki ali na podobnem mediju, je le-tega potrebno pustiti priklopljenega na računalnik do konca pošiljanja naročila. Če imamo slike na spominski kartici v fotoaparatu in le-tega priklopljenega na računalnik preko USB vmesnika, je potrebno fotoaparat pustiti prižgan, dokler naročilo ni v celoti poslano. Priporocamo vam, da slike, ki jih imate namen naročiti oz. poslati v razvijanje, najprej prekopirate na trdi disk računalnika in šele nato kreirate novo naročilo, da se izognete morebitnim težavam.


[ Nazaj ] 


POGOSTE TEŽAVE PRI POŠILJANJU NAROČIL:


Pogosto se zgodi, da se med pošiljanjem prekine povezava s strežnikom. V tem primeru vas bo program obvestil o napaki. Odprlo se bo pogovorno okno, kjer bo pisalo, da se je povezava s strežnikom prekinila. Na tem koraku imate možnost, da pošiljanjem naročila nadaljujete (možno le, če je povezava med vašim računalnikom in strežnikom ponovno vzpostavljena) ali pa da prenos sporočila prekinete. V slednjem primeru vaše naročilo ne bo uspešno dostavljeno na strežnik in naročila ne boste oddali. Še vedno pa si ga lahko shranite in kasneje še enkrat poizkusite poslati.

 

Če potrdila o uspešni oddaji naročila niste prejeli, poglejte med oddelek vsiljena pošta (spam ali junk mail). Če ga tudi tam ne najdete, vam predlagamo, da kontaktirate vašega ponudnika fotografskih storitev.